ОБМІН ТОВАРУ

Інтернет магазин здійснює обмін товару належної якості протягом 14 днів з дня покупки відповідно до вимог ст. 9–12 та 13 Закону України «Про захист прав споживачів». При цьому повинен бути збережений товарний вигляд, комплектація, захисні елементи, упаковка, а також товарний чек, виданий магазином. Обмін товару неможливий, якщо товар має ознаки експлуатації, зміни, пошкодження. В індивідуальних випадках ми можемо запропонувати знижку.

Прохання до покупців: перевіряти відсутність пошкоджень, цілісність упаковки, комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення. Ми не можемо гарантувати вирішення спірних питань з замовленням на вашу користь, якщо замовлення не було перевірено при отриманні.

Якщо під час огляду замовлення було виявлено недоліки (пошкодження чи брак) потрібно скласти Акт у відділенні “Нова Пошта”. Обов’язково потрібно вказати характер виявлених недоліків чи пошкоджень та повідомити про це за телефоном 067 539 45 89. Якщо відповідний Акт не буде оформлено ми не зможемо здійснити обмін товару.

Обмін товару здійснюється з відділення “Нова Пошта” лише “Нова Пошта” за рахунок відправника.

Перелік товарів, що не підлягають обміну згідно законодавства України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п#Text

ПОВЕРЕННЯ ТОВАРУ

Інтернет магазин приймає повернення товару належної якості протягом 14 днів з дня покупки відповідно до вимог ст. 9–12 та 13 Закону України «Про захист прав споживачів».

Прохання до покупців перевіряти відсутність пошкоджень, цілісність упаковки, комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності представника у віддленні “Нова Пошта”. Ми не можемо гарантувати вирішення спірних питань з замовленням на вашу користь, якщо замовлення не було перевірено при отриманні.

Якщо під час огляду замовлення було виявлено недоліки (пошкодження чи брак) потрібно скласти Акт у відділенні “Нова Пошта”. Обов’язково потрібно вказати характер виявлених недоліків чи пошкоджень та повідомити про це за телефоном 067 539 45 89. Якщо відповідний Акт не буде оформлено ми не зможемо здійснити компенсацію.

Повернення здійснюється з відділення “Нова Пошта” лише “Нова Пошта” за рахунок відправника.

Ми повертаємо грошові кошти, сплачені за придбаний товар, на банківський рахунок Покупця (платіжну картку Покупця) або грошовим переказом. Повернення грошових коштів, що сплачені за товар, здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання товару та заяви про його повернення. Перелік товарів, що не підлягають поверненню згідно законодавства України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п#Text